Fellaan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Felicia - 23 oktober 2011 17:36

Hej!


Jag tror att jag är kär... I en kille i min klass... Alltså inte en liten förälskelse utan en känsla som inte vill slockna... Alltså denna känsla brinner starkt och verkligen inte vill slockna!! Jag är  verkligen kär i honom! Han är jättesöt och jättesnäll!!    

I'M IN LOVE!!    



Kramizaar

Fellaan

Av Felicia - 8 oktober 2011 18:37

Hejsan läsare...


Som ni kanske märkte så var rubriken "Nu så ä jag ledsen"... och det är för att en jag blev tsm med en kille i min klass för en dag sedan så gjorde han slut... Så nu är jag jätteledsen!! Men en positiv sak har i alla fall hänt denna vecka och det är att jag har fått en ny mobil!! En Xperia Ray! Exakt den som jag önskade mig! :) Den är svart och jag ska snart köpa ett silikonskydd till den men jag ska även köpa ett ordentligt skydd till den som täcker hela telefonen. Men lite glad är jag ju då men det finns en sak till som gör mig ledsen... Det är att på hela denna månad så har bara 1 person besökt min blogg!!! Så snälla... Besök min blogg så mycket som ni kan :)




Kramizaar


Fellaan

Presentation


Min blogg handlar om lite olika saker. Mycket kommer nog handla om One Direction för jag bara älskar dem!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hundras gillar du mest?
 Dobermann
 Schäfer
 Jaktlabrador
 Sibirisk Huskie
 Rottweiler
 Papillon
 Pomeranian
 Chihuahua
 Finsk strövhund
 Golden retriever
 Akita
 Finsk spets
 Finsk lapphund
 Border collie
 Collie
 Sankt Bernard
 Fransk bulldog
 Bulldog
 Bullmastiff
 Pitbull

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards