Fellaan

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Nu så ä jag ledsen... :(

Av Felicia - 8 oktober 2011 18:37

Hejsan läsare...


Som ni kanske märkte så var rubriken "Nu så ä jag ledsen"... och det är för att en jag blev tsm med en kille i min klass för en dag sedan så gjorde han slut... Så nu är jag jätteledsen!! Men en positiv sak har i alla fall hänt denna vecka och det är att jag har fått en ny mobil!! En Xperia Ray! Exakt den som jag önskade mig! :) Den är svart och jag ska snart köpa ett silikonskydd till den men jag ska även köpa ett ordentligt skydd till den som täcker hela telefonen. Men lite glad är jag ju då men det finns en sak till som gör mig ledsen... Det är att på hela denna månad så har bara 1 person besökt min blogg!!! Så snälla... Besök min blogg så mycket som ni kan :)




Kramizaar


Fellaan

 
 
Ingen bild

Amanda Zälle

14 oktober 2011 17:40

Hejsan! Vem var du ihop med? snälla fellan, säg ;p

 
Amanda Zälle

Amanda Zälle

15 oktober 2011 08:49

snälla snälla sig vem

http://maandizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 29 september 2013 20:05

OH MAJ GAWD!! Jag och en kompis har biljetter till One Direction den fjortonde juni! JAG DÖR!  ...

Av Felicia - 22 september 2013 23:31

Lyssna på den här låten, The Good Life - Casey James       Hej!      Märkte en grej idag. Jag älskar verkligen countrymusik! Det får mig verkligen att slappna av.  Jag vet att jag inte har bloggar på väääldigt länge men ska försöka...

Av Felicia - 24 januari 2012 11:46

Hej!!   Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade så jag ska förbättra det!  ...

Av Felicia - 14 januari 2012 17:13

Hmm...   Vad ska jag göra nu? Kanske blogga? Eller jag kanske ska göra en ny header?! Jag vet!! Jag gör en ny header och andas!!       SE YA :D ...

Av Felicia - 15 december 2011 19:59

Hej!   Om ni vill ha en snygg färg (rosa) på eran blogg så ta denna!!   FF0043   Men kom ihåg. Den fungerar bara på www.bloggplatsen.se!     KRAM ...

Presentation


Min blogg handlar om lite olika saker. Mycket kommer nog handla om One Direction för jag bara älskar dem!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hundras gillar du mest?
 Dobermann
 Schäfer
 Jaktlabrador
 Sibirisk Huskie
 Rottweiler
 Papillon
 Pomeranian
 Chihuahua
 Finsk strövhund
 Golden retriever
 Akita
 Finsk spets
 Finsk lapphund
 Border collie
 Collie
 Sankt Bernard
 Fransk bulldog
 Bulldog
 Bullmastiff
 Pitbull

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards